Tuesday, December 1, 2009

Kisah pewaris takhta lagi?....

Beberapa hari yang lepas iaitu pada 21 November 2009, kita orang gi checkup kat UMRA dan buat ultrasound.... Berdasarkan pemeriksaan, anak bongsu ku dah berumur 7 bulan lebih sikit. Maknanya, kalau nak keluar dah boleh la tu tapi kena duk dalam inkubatorlah sekejap. InsyaAllah dengan izin Allah, dia akan keluar pada waktu yang sepatutnya. Doktor konpomkan lagi tarikh jangkaan adalah 7 Februari 2009 iaitu sehari selepas anniversary kawin kita orang yang ke 10 tahun. Hehehehe...... takyah beli hadiah apa2 kalau camtu. InsyaAllah baby tulah hadiahnya. Cerita banyak tak guna, so aku nak kongsikan beberapa gambar yang aku tak berapa nak paham ni.

SITI2_16

SITI2_7

SITI2_15

SITI2_14

Gambar selebihnya korang tengoklah kat dalam flickr.... letih lah aku nak upload semua. Untuk pengetahuan dan rekod, kos untuk scan ni adalah RM120.00. Semua gambar beserta video diberi dalam bentuk CD. Video aku tak upload kerana dalam format AVI.... besar file tu dan aku tak sempat nak convert kan ker MPEG....

No comments:

Blog Widget by LinkWithin